Spismerefisk 50%-landingpage -670px -bred

50% RABAT PÅ DIN FØRSTE FISKEPAKKE - HELT UDEN BINDING 

Skagenfood leverer hver uge frisk fisk og måltidskasser til mere end 20.000 glade og tilfredse abonnenter. Vi leverer lige til døren, direkte på din private adresse, og du behøver ikke at være hjemme, når vi kommer. Vores emballage og den knuste is sikrer perfekt opbevaringstemperatur.

Masser af fordele for dig!

  • Pivfrisk fisk lige til din hoveddør
  • Benfri fisk til 1 eller 2 middage
  • Inspirerende opskrifter lige til at gå til
  • Sund, velsmagende og lækker mad på ca. 30 minutter
  • Det er nemt og leveres lige til døren
  • Økologisk laks fra fx. Island & færøerne

Så nemt er det!

  • Dit abonnement er uden binding
  • Du kan altid afbestille en pakke
  • Det er nemt at melde ferie eller pause
  • Få leveret hver uge, hver anden uge el. hver 4. uge
  • Du behøver ikke være hjemme ved levering
  • Emballagen holder dine varer friske
  • Brugervenlig App 

Ud over den store variation af pivfrisk fisk medfølger der altid sunde, nemme og inspirerende opskrifter i fiskepakken. Disse opskrifter sendes også til dig via mail. Du kan også altid se denne og næste uges indhold og opskrifter på vores hjemmeside eller via app'en til smartphones.

Abonnementet hos os kan du til enhver tid opsige igen - også efter første levering! Du kan så nemt som 2 klik med en mus eller et swipe på din telefon springe en uges levering over, bestille ekstravarer, sætte dine leveringer på pause, eller endda flytte leveringen en enkelt uge, fx til sommerhuset. Og så har vi som sagt ingen bindingsperiode.

Alle vores fisk er benfrie og af superfrisk kvalitet. Vi bor direkte på kajen i Strandby i Nordjylland og køber frisk fisk hver dag på fiskeauktionen både her og i Skagen, Hanstholm og Hirtshals.

En del af pakkerne i dette tilbud er omfattet af 2 slags fisk! Den ene er varierende danske spisefisk - og den anden vil altid være laks. Mht. laksen skal du blot vælge, om du ønsker den konventionelle laks eller den økologisk laks.

+ laks betyder at der, udover basis- eller luksusfisken i kassen, altid er 450 (3 stykker) eller 600 g (4 stykker) ekstra laks med i pakken.

Levering lige til døren - UDEN binding!

Fisken leveres GRATIS direkte til din dør - du vælger blot om du vil have levering hver, hver anden eller hver 4. uge.

Vælg mellem:

Basis + øko laks

Fisk til 2 middage 

I Basispakken får du de mest velkendte danske spisefisk, der er udvalgt i forhold til sæson og kvalitet, og derudover er der altid 450 eller 600 g laks med i pakken.

Normalpris 243 kr. pr. levering (850 g.) 
Du får første levering for kun 121,50 kr. (2-3 personer)

Normalpris 293 kr. pr. levering (1200 g.)
Du får første levering for kun 146,50 kr. (2 voksne + 2 børn)

Basis + laks

Fisk til 2 middage 

I Basispakken får du de mest velkendte danske spisefisk, der er udvalgt i forhold til sæson og kvalitet, og derudover er der altid 450 eller 600 g laks med i pakken.

Normalpris 230 kr. pr. levering (850 g.) 
Du får første levering for kun 115,00 kr. (2-3 personer)

Normalpris 275 kr. pr. levering (1200 g.)
Du får første levering for kun 137,50 kr. (2 voksne + 2 børn)

Luksus + laks

Fisk til 2 middage 

Luksuspakken indeholder sæsonens fileter af de lidt dyrere og mere eksklusive fisk, og derudover er der altid 450 eller 600 g laks med i pakken.

Normalpris 254 kr. pr. levering (850 g.)
Du får første levering for kun 127,00 kr. (2-3 personer)

Normalpris 321 kr. pr. levering (1200 g.)
Du får første levering for kun 160,50 kr. (2 voksne + 2 børn)

Luksus + øko laks

Fisk til 2 middage 

Luksuspakken indeholder sæsonens fileter af de lidt dyrere og mere eksklusive fisk, og derudover er der altid 450 eller 600 g økologisk laks med i pakken.

Normalpris 270 kr. pr. levering (850 g.)
Du får første levering for kun 135,00 kr. (2-3 personer)

Normalpris 340 kr. pr. levering (1200 g.)
Du får første levering for kun 170,00 kr. (2 voksne + 2 børn)

LuksusPLUS

Fisk til 1 middag

LuksusPLUSpakken indeholder sæsonens fileter af de lidt dyrere og eksklusive fisk og nogle uger også specialiteter som f.eks. skaldyr.

I LuksusPLUSpakken veksles der mellem rødtunge, kulmule, havkat, havtaske, skærising, kuller, lange, torsk og fond til fiske-/hummersuppe m.m. Specialiteterne kan være jomfruhummer, krabbekløer, kammuslinger, frisk torskerogn, frisk stenbiderrogn, varmrøget laks, varmrøget makrel m.m.

Normalpris 182 kr. pr. levering (400 g. og evt. en ekstra ting som plus) 
Du får første levering for kun 91 kr. (2-3 personer)

Normalpris 246 kr. pr. levering (600 g. og evt. en ekstra ting som plus)
Du får første levering for kun 123 kr. (2 voksne + 2 børn)

Skånsom pakke

Fisk til 1 middag

Den Skånsomme pakke vil kun indeholde fisk fra det som Skagenfood definerer som skånsomt fiskeri og opdræt samt økologiske hav- og dambrug. Læs Skagenfoods mening her

En del af fiskene i den Skånsomme pakke vil være MSC eller ASC mærket.

Læs mere om MSC her

Læs mere om ASC her

I den Skånsomme pakke vil der desuden være fisk, der er fanget af mindre fartøjer. Det kan eksempelvis være fisk fanget af snurrevodskuttere og linefangede fisk.

Normalpris 155 kr. pr. levering (400 g. og evt. en ekstra ting som plus) 
Du får første levering for kun 77,50 kr. (2-3 personer)

Normalpris 197 kr. pr. levering (600 g. og evt. en ekstra ting som plus)
Du får første levering for kun 98,50 kr. (2 voksne + 2 børn)

Ja tak! Jeg vil gerne have frisk fisk

Jeg vil gerne prøve et abonnement på frisk fisk fra Skagenfood.dk, og får min første fiskepakke med 50% rabat.

Abonnementet kan siges op når som helst, og der er ingen bindingsperiode.

Se også vores tilbud på MÅLTIDSKASSER

Vælg en fiskepakke herunder



Leveringsoplysninger

PostnummerTjek
Find din leveringsdag
Venligst indtast dit postnummer til venstre.
Vi kunne ikke finde en adresse på det angivne nummer

Kodeord til "min side"

Vælger du at tilføje dine kreditkortoplysninger bliver der automatisk opkrævet for hver uges leverancer. Dine betalingsoplysninger vil blive opbevaret sikkert og fortroligt hos Dibs og du behøver kun at taste din kortdata én gang.
Dankort
E-Dankort
Visa
Visa Electron
Mastercard
Maestro
MobilePay
Forbrugerforening
×

Betingelser for registrering af betalingskort for tilbagevendende betalinger.

Samtykke til registrering af betalingskort

Når du registrere dit betalingskort på Skagenfood, giver du samtykke til at dine kortdata opbevares af DIBS, så du ved fremtidig køb på Skagenfood, ikke skal indtaste dine kortdata igen. Når du registrerer dine kortdata, bliver de opbevaret af DIBS som er PCI certificeret. Betalingsmodulet på Skagenfood benytter SSL kryptering.

Tilbagekaldelse af samtykke

Hvis du ikke længere ønsker dit betalingskort registeret, kan du afmelde funktionen ved at afmelde dit abonnement eller ændre din betalingsform. Ønsker du ny betalingsform skal du kontakte Skagenfood på kundeservice@skagenfood.dk eller på telefon 70200630.

Risiko for misbrug

Du skal være opmærksom på, at der ved registrering af betalingskort, er risiko for at andre end dig selv, herunder mindreårige, benytter din computer, og dermed får adgang til at foretage betalinger mv. uden sin samtykke. For at sikre at dette ikke sker, så anbefales det, at du logger af din profil efter hvert køb og derudover sikre din profil med en adgangskode, som kun du har kendskab til.

Opbevaringen af betalingskortdata

Betalingskortdata bliver opbevaret sikkert hos DIBS gennem NETS/TELLER, og kan ikke anvendes til andet end gennemførelsen af betalingstransaktioner hos Skagenfood. Skagenfood har ingen adgang til disse oplysninger.

Indsigelse og klager

I forhold til registrerede køb, skal klager og indsigelse rettes til Skagenfoods kundeservice på mail kundeservice@skagenfood.dk eller telefon 70200630. 

Udløbet betalingskort

Er dit betalingskort udløbet, kan det ikke længere bruges i betalingsfunktionen og betalingen vil automatisk blive afvist. Du skal derfor slette dit gamle betalingskort, og tilmelde dit nye betalingskort såfremt du fortsat ønsker at benytte betalingsfunktionen. Dette gør du på min side under kreditkort. Eller du kan kontakte kundeservice på 70200630. Du vil modtage en bekræftelse på mail ved ændring af kortdata.

Luk

Information om abonnement hos Skagenfood

Priserne er inkl. moms og levering.

Vi har ingen bindingsperiode, og du kan altid opsige abonnementet igen - også efter 1. levering, hvis ikke fiskepakken lever op til dine forventninger.

 

Telefonnummer eksisterer

×

Vi kan se, at der tidligere er handlet hos os med det angivne telefonnummer.

For at vi kan give dig den bedste service vil vi bede dig om at logge ind.

Kan du ikke huske dit kodeord, kan du bruge vores "glemt kodeord"-funktion.

Handelsbetingelser for Skagenfood A/S

Kunde hos Skagenfood

Du kan handle hos os på følgende måder:

Alle priser er incl. moms og afgifter. Og prisen på alle abonnementspakker er incl. levering.

Leveringsomkostninger på enkelt levering er 40 kr. Der er GRATIS levering af ekstravarer for abonnenter, når de leveres sammen med en abonnementskasse.

Deadlines for ændringer

At alle ændringer - ferieafmeldinger, ændring af pakketyper eller tilvalg af nye, og evt. opsigelse skal være foretaget inden deadline for den pågældende leveringsdag.

Via App el. hjemmeside (Min side):

  • Ved levering mandag er deadline fredag kl. 7
  • Ved levering tirsdag er deadline søndag kl. 7
  • Ved levering onsdag er deadline mandag kl. 7
  • Ved levering torsdag er deadline tirsdag kl. 7
  • Ved levering fredag er deadline onsdag kl. 7

Via mail el. telefon (9-16 på hverdage):

  • Ved levering mandag er deadline torsdag kl. 16
  • Ved levering tirsdag er deadline fredag kl. 16
  • Ved levering onsdag er deadline fredag kl. 16
  • Ved levering torsdag er deadline mandag kl. 16
  • Ved levering fredag er deadline tirsdag kl. 16

Komplet afmelding af alle abonnementer skal sendes via mail i henhold til ovenstående deadlines. 

Betaling 

Når du tilmelder dig et abonnement, kan du vælge mellem 2 betalingsformer:

Løbende betaling - tilføj kreditkort

Vælger du at tilføje dine kreditkortoplysninger bliver der automatisk opkrævet for hver uges leverancer. Dine betalingsoplysninger vil blive opbevaret sikkert og fortroligt hos Dibs, og du behøver kun at taste dine kortdata én gang.

Vi modtager Dankort, VisaDankort, Mastercard, Maestro, Visa, VisaElectron, Forbrugsforeningen og JCB. 

Du kan altid følge med i dine betalinger på Min Side under Din historik og fakturaoversigt. Skagenfood  trækker først pengene, når varerne er afsendt. Og der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Dine betalingskortdata bliver opbevaret sikkert hos DIBS gennem NETS og kan ikke anvendes til andet end gennemførelse af betalingstransaktioner hos Skagenfood. Skagenfood har ingen adgang til disse oplysninger. Betalingsmodulet på Skagenfood benytter SSL kryptering.

Hvis du ikke længere ønsker dit betalingskort registeret, skal du opsige dit abonnement. Dette gøres ved at sende en mail til kundeservice@skagenfood.dk. 

Ved køb over 1.200 kr. opkræves beløbet forud.

Månedsbetaling via BS/NETS – med depositum

Vælger du BetalingsService betaler du månedligt – hver den 1. Du kan se månedens køb på BS’ betalingsoversigt. Vælger du denne betalingsform med længere kredittid, opkræves et depositum svarende til 2 leveringer, dog max 500 kr. Depositumfaktura og tilmelding til BS fremsendes til din mail ved oprettelse. Depositummet tilbagebetales/modregnes i de sidste leveringer ved afmelding. Depositum betales med kreditkort eller MobilePay ved oprettelse.

Via Betalingsservice sker opkrævning for leveringer bagud (efter leveringen er sket). Opkrævningsperioden går fra den 16. til den 15. i måneden. Det vil sige, at du eksempelvis den 1. november skal betale for de pakker, du har fået leveret i perioden fra den 16. september til den 15. oktober.

Der vil på opkrævningen altid være angivet dato på de leveringer, der opkræves for. 

Skagenfood opkræver et BS gebyr på 6,90 kr. Gebyret dækker kun de reelle omkostninger, som Skagenfood betaler til Nets(BS) og er ikke pålagt andre administrative udgifter.

Du kan tilmelde dig til Betalingsservice ved at klikke her

Manglende betaling

Hvis vi ikke har modtaget din betaling senest 10 dage efter forfald, sender vi en betalingspåmindelse (via mail eller brev), hvor vi beder dig betale straks.

Hvis vi ikke har modtaget din betaling 20 dage efter forfald, sender vi rykker 2 (via mails eller brev) med et gebyr på kr. 100. Samtidig stopper vi dine leveringer, indtil vi har modtaget din betaling.

Hvis vi ikke har modtaget din betaling 30 dage efter forfald, sender vi rykker 3 (brev) med et gebyr på kr. 100. Du får samtidig besked om, at hvis du ikke betaler inden 10 dage, vil din konto blive opgjort og et evt. skyldigt beløb bliver sendt til opkrævning via vores inkassobureau.

Betaling ved enkelt køb

Ønsker du kun at bestille et enkelt køb kan du betale dine varer med kreditkort eller via MobilePay.

Vi modtager Dankort, VisaDankort, Mastercard, Maestro, Visa, VisaElectron, Forbrugsforeningen og JCB. 

Skagenfood trækker først pengene, når varerne er afsendt. Og der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Dine betalingskortdata bliver opbevaret sikkert hos DIBS gennem NETS og kan ikke anvendes til andet end gennemførelse af betalingstransaktioner hos Skagenfood. Skagenfood har ingen adgang til disse oplysninger. Betalingsmodulet på Skagenfood benytter SSL kryptering.

Opsigelse

Hvis du ønsker at opsige dit abonnement eller stille dit abonnement i bero, skal du kontakte kundeservice på tlf. 7020 0630 eller via mail: kundeservice@skagenfood.dk, senest torsdag kl. 16, ugen inden du ønsker at standse leveringerne. Du kan også sende os et brev (se adressen nederst i venstre side). 

Der er ingen bindingsperiode på abonnementer fra Skagenfood. Du kan opsige dit abonnement når som helst, og opsigelsen træder i kraft straks. Hvis du har levering i den uge, hvor du opsiger dit abonnement, træder opsigelsen dog først i kraft efter leveringen.

Ved opsigelse af abonnementet bliver depositummet modregnet i de sidste leveringer, og du vil modtage en opgørelse over dit abonnement via mail eller brev fra os.

Emails og Nyhedstilmelding

Er du abonnent på én af vores pakker modtager du som en del af abonnementet følgende mails:

  • Fredagen inden levering modtager du en mail med det forventede indhold i den kommende uges pakke. 

I begge af ovenstående mails vil der være et udpluk af hvilke EkstraVarer, du har mulighed for at få fragtfrit leveret sammen med din abonnementspakke.

Herudover kan der i løbet af året udsendes servicemails når der sker ændringer i typen af abonnementer der tilbydes, m.h.p. at sikre at du som kunde modtager den rigtige pakke. 

Udover ovennævnte mails kan du tilmelde dig Skagenfoods nyhedsmails. Disse udsendes typisk 1-2 gange ugentligt med tilbud, opskrifter m.m.

Skagenfoods nyhedsmail kan du afmelde via Min side.

Mails der er relateret til dit abonnement kan kun afmeldes ved at skrive til kundeservice@skagenfood.dk.

Sikkerhed

Sikkerheden er i top. Skagenfood har indgået en aftale med Dibs, der er godkendt af Nets. Vi overholder således alle de strenge krav, Nets stiller omkring sikkerhed.

Alle de oplysninger, du indtaster, bliver SSL-krypteret. Det er den mest udbredte form for kryptering på Internettet, og det er din sikkerhed for, at du trygt kan betale med betalingskort hos os.

SSL-krypteringen sikrer, at ingen andre end Skagenfood og du selv får adgang til dine kortoplysninger. Vi registrerer ikke dine kortoplysninger.

Så snart handelen er gennemført, bliver dine kortdata slettet helt automatisk. Vi anbefaler iøvrigt www.forbrugersikkerhed.dk, der giver en god og fyldestgørende information om bl.a. kortbetaling på Internettet.


Persondatapolitik

Cookies

På www.skagenfood.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dens funktionaliteter.

Cookies kan altid slettes igen, når det ønskes. I Internet Explorer slettes cookies under menuen "funktioner" -> "Internetindstillinger" -> "slet cookies".

Logstatistik

Logstatistik bruges på www.skagenfood.dk og betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft. Under abonnementers Log ind funktion laves ydermere en statistik på de foretagne bevægelser. Det vil sige, at Skagenfood har mulighed for at se, hvornår enkelte ændringer er udført samt fra hvilken IP-adresse.

Hotjar

Skagenfood kobler nu og da Hotjar's funktionaliteter til hjemmesiden med henblik på at kunne se kundernes adfærd på hjemmesiden. Vi har løbende tiltag for at kunne forbedre hjemmesiden og Hotjar indgår som et element heri. Vi analyserer kun resultaterne via Hotjar ud fra en samlet vurdering og vi benytter således ikke registreringer af de enkelte kunders adfærd til noget. Formålet med at benytte Hotja er at forbedre brugvenligheden og kundeoplevelsen for vores kunder.

Oplysninger

For at du kan indgå en aftale med os via hjemmesiden, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
Mailadresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varer til dig.

Dine persondata opbevares på servere hos Scannet i specialindrettede serverrum, som er tyverisikrede og udstyret med brandhæmmende inergénanlæg. Serverne overvåges 24 timer i døgnet.

Alle de oplysninger, vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Hos Skagenfood anvender vi endvidere analyseværktøjer til at gennemgå trafikdata i form af logfiler fra vores hjemmeside. I den forbindelse lagres der ingen oplysninger om din person.

Oplysningerne transmitteres ikke i krypteret tilstand, og de lagres ikke i krypteret tilstand. De vil ikke blive solgt, videregivet eller på anden måde overdraget til tredjepart.

Som registreret hos Skagenfood har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen, og du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kundeservice@skagenfood.dk. Oplysninger registreres i minimum 5 år, idet bogføringsloven stiller krav om opbevaring af regnskabsmateriale i 5 år.

Dataansvarlige er: Skagenfood A/S, Hyttefadsvej 8, 9970 Strandby.

Du skal være fyldt 18 år for at kune oprette abonnement hos Skagenfood.

Reklamationer

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre. Har du reklamationer til din levering, kan vi kontaktes på kundeservice@skagenfood.dk eller på tlf.: 7020 0630. Telefonerne er åbne man-fre kl. 9-17.15.

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse af pakken eller ved manglende levering af pakken. Det gælder både i relation til levering af pakken og til indholdet i pakken. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service. En reklamation vil altid blive besvaret via mail.

Som udgangspunkt vil du få et afslag i prisen, hvis en vare eller dele af leveringen ikke er i orden. På fødevarer er reklamationsretten varens naturlige holdbarhed.

Fortrydelsesret

DA SKAGENFOOD LEVERER FØDEVARER ER DER INGEN FORTRYDELSESRET i henhold til Forbrugeraftaleloven § 17, stk. 2, nr. 1.

×

Nulstil dit kodeord



×

Hvorfor kodeord?

Vi spørger til et kodeord, så du nemt kan logge ind næste gang du handler. Vi kan samtidig huske dig og give den bedste service.
×