Hvordan bliver jeg kunde hos Skagenfood?
Du bliver kunde, så snart du lægger din første ordre.
Den første ordre skal bestilles via hjemmesiden. Du kan ikke bruge appen, medmindre du har et abonnement.
Dit telefonnummer bliver dit kundenummer, og du opretter selv et password under bestillingsprocessen.
Hvordan bestiller jeg en måltidskasse eller fiskepakke?
Måltidskasser
- Gå ind i menupunktet måltidskasser.
- Filtrer evt. kasserne ud fra specifikke ønsker som f.eks. masser af fisk eller vælg blot mellem alle 9 måltidskasser.
- Tryk "bestil", når du har fundet den ønskede måltidskasse og vælg derefter antal personer og dage.
- Tast dit postnummer og vælg den ønskede leveringsdag - alle måltidskasser har sin egen leveringsdag.
- Vælg det ønskede leveringsinterval - du kan få leveret hver uge, lige uger, ulige uger og som enkeltlevering.
- Til sidst vælger du den dag, hvor du ønsker din første kasse og trykker igen "bestil".
- Du kan herefter vælge, om du ønsker at bestille mere eller gå direkte til indkøbskurven.
Fiskekasser
- Gå ind i menupunktet fiskepakker.
- Filtrer evt. kasserne ud fra specifikke ønsker som f.eks. mest bæredygtigt eller vælg blot mellem alle 16 fiskepakker.
- Tryk "bestil", når du har fundet den ønskede fiskepakke og vælg derefter den ønskede mængde.
- 400g anbefales til 2 personer og 600g til 4 personer.
- Tast dit postnummer og vælg den ønskede leveringsdag. Fiskepakker leveres onsdag eller fredag i hele landet.
- Vælg det ønskede leveringsinterval - du kan få leveret hver uge, lige uger, ulige uger og som enkeltlevering.
- Til sidst vælger du den dag, hvor du ønsker din første kasse og trykker igen "bestil".
- Du kan herefter vælge, om du ønsker at bestille mere eller gå direkte til indkøbskurven.
Hvordan skifter jeg min måltidskasse eller antallet af personer?
Du kan skifte dit abonnement, leveringsfrekvensen eller personantallet på hjemmesiden og i vores app.
Hjemmesiden
- På hjemmesiden ændrer du ved hjælp af "Rediger abonnement" knappen på din leveringsoversigt.
- Leveringsoversigten finder du på Min side.
- Det gamle abonnement overskrives automatisk af det nye.
Appen
- I appen skal du bestille det nye abonnement først og derefter opsige det gamle på "Min side".
- Du opsiger det gamle abonnement ved at klikke dig ind på en fremtidig levering.
- Tryk på abonnementet og rul helt ned i bunden til ”Afmeld abonnement” knappen.
Hvordan ændrer jeg leveringsadresse?
Start med at oprette en alternativ leveringsadresse.
Hjemmesiden
- På hjemmesiden kan du tilføje en ny adresse under Min side/kunde-oplysninger.
- I appen kan du tilføje en ny adresse under Min side/min profil.
- Gå herefter til Min side.
- På hjemmesiden trykker du på Rediger abonnement" og vælger den ønskede leveringsadresse og trykker "opdater".
- Dine fremtidige leveringer vil blive til den nye adresse.
Appen
- I appen går du til "Min side" og trykker "Se og rediger" ved din næste levering.
- Tryk herefter "ændre" ud fra det abonnement, som du ønsker ændret.
- I bunden af siden finder du Skift adresse og frekvens" knappen.
Hvordan ændrer jeg mine betalingsoplysninger?
Du kan tilføje et nyt kreditkort via vores hjemmeside Skagenfood.dk
- Gå til Min side/betaling og tryk "Rediger eller skift kort".
- Herefter indtastes det nye kort, og der godkendes til sidst med MitId.
Hvordan ændrer jeg mine kundeoplysninger?
Du kan selv ændre alle kundeoplysninger - bortset fra dit telefonnummer - det skal vi ændre for dig.
Blot kontakt os på mail kundeservice@skagenfood.dk eller telefon 70200630.
På hjemmesiden kan du ændre dine kundeoplysninger via Min side/kundeoplysninger.
I appen kan du ændre dine kundeoplysninger via "Min side/min profil".
Hvordan ferieafmelder jeg en levering?
Du kan nemt ferieafmelde en eller flere uger via hjemmesiden eller appen. Det skal blot gøres inden for vores deadlines.
På hjemmesiden og i appen skal du gå til Min side og vælge den pågældende uge og den pågældende kasse, som du ønsker at afmelde. Herefter får du mulighed for at ferieafmelde.
Via App el. hjemmeside (Min side):
- Ved levering søndag er deadline onsdag kl. 5
- Ved levering mandag er deadline onsdag kl. 5
- Ved levering tirsdag er deadline fredag kl. 5
- Ved levering onsdag er deadline mandag kl. 5
- Ved levering fredag er deadline onsdag kl. 5
Via mail el. telefon (9-16 på hverdage):
- Ved levering søndag er deadline tirsdag kl. 16
- Ved levering mandag er deadline tirsdag kl. 16
- Ved levering tirsdag er deadline torsdag kl. 16
- Ved levering onsdag er deadline fredag kl. 16
- Ved levering fredag er deadline tirsdag kl. 16
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Du kan opsige dit abonnement via Min side på hjemmesiden Skagenfood.dk eller ved at kontakte kundeservice på mail kundeservice@skagenfood.dk eller telefon 70200630.
Bemærk vores deadlines for ændringer/opsigelse.
Via hjemmeside
- Ved levering søndag er deadline onsdag kl. 5
- Ved levering mandag er deadline onsdag kl. 5
- Ved levering tirsdag er deadline fredag kl. 5
- Ved levering onsdag er deadline mandag kl. 5
- Ved levering fredag er deadline onsdag kl. 5
Via mail el. telefon (9-16 på hverdage):
- Ved levering søndag er deadline tirsdag kl. 16
- Ved levering mandag er deadline tirsdag kl. 16
- Ved levering tirsdag er deadline torsdag kl. 16
- Ved levering onsdag er deadline fredag kl. 16
- Ved levering fredag er deadline tirsdag kl. 16
Kan jeg få min måltidskasse eller fiskepakke leveret hver anden uge eller en gang om måneden?
Ja, det kan du sagtens. Du bestemmer helt selv, hvor ofte du vil have leveret.
Når du bestiller en kasse, vil du få mulighed for følgende leveringsintervaller.
Hver uge, lige uger, ulige uger, hver 4. uge eller blot som enkeltlevering.
Du kan altid ændre leveringsintervallet via Min side.
Kan jeg bestille en enkeltlevering af en måltidskasse eller fiskepakke?
Ja, du kan sagtens.
Under bestillingsprocessen får du mulighed for at bestille som enkeltlevering.
Så modtager du blot 1 kasse og kan evt. efterfølgende bestille et abonnement eller blot fortsætte med enkeltleveringer. Det koster ikke ekstra.
Kan jeg selv slette en ordre?
Du kan indenfor de gældende deadlines selv slette en ordre via hjemmesiden eller i appen.
- Find den pågældende levering på Min side og rediger antal eller slet ordren helt vha. den lille skraldespand.
- Enkeltleveringer og specialvarer vil på hjemmesiden lægge sig som en ”Ekstra varer” under eventuelle abonnementer.
- Klik på den pågældende leveringsuge, og du får mulighed for at slette eller redigere ordren.
Deadlines Via hjemmeside eller i appen:
- Ved levering søndag er deadline onsdag kl. 5
- Ved levering mandag er deadline onsdag kl. 5
- Ved levering tirsdag er deadline fredag kl. 5
- Ved levering onsdag er deadline mandag kl. 5
- Ved levering fredag er deadline onsdag kl. 5
Via mail el. telefon (9-16 på hverdage):
- Ved levering søndag er deadline tirsdag kl. 16
- Ved levering mandag er deadline tirsdag kl. 16
- Ved levering tirsdag er deadline torsdag kl. 16
- Ved levering onsdag er deadline fredag kl. 16
- Ved levering fredag er deadline tirsdag kl. 16
Indhold
Hvordan bliver jeg kunde hos Skagenfood?
Hvordan bestiller jeg en måltidskasse eller fiskepakke?
Hvordan skifter jeg min måltidskasse eller antallet af personer?
Hvordan ændrer jeg leveringsadresse?
Hvordan ændrer jeg mine betalingsoplysninger?
Hvordan ændrer jeg mine kundeoplysninger?
Hvordan ferieafmelder jeg en levering?
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Kan jeg få min måltidskasse eller fiskepakke leveret hver anden uge eller en gang om måneden?
Kan jeg bestille en enkeltlevering af en måltidskasse eller fiskepakke?