Betaling

Betaling ved abonnement

Tilføj kreditkort 

Når du tilføjer dine kreditkortoplysninger bliver der automatisk opkrævet for hver uges leverancer. Dine betalingsoplysninger vil blive opbevaret sikkert og fortroligt hos Dibs, og du behøver kun at taste dine kortdata én gang.

Vi modtager Dankort, VisaDankort, Mastercard, Maestro, Visa, VisaElectron, Forbrugsforeningen og JCB. 

Du kan altid følge med i dine betalinger på Min Side under Din historik og fakturaoversigt. Skagenfood trækker først pengene, når varerne er afsendt. Og der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Dine betalingskortdata bliver opbevaret sikkert hos DIBS gennem NETS og kan ikke anvendes til andet end gennemførelse af betalingstransaktioner hos Skagenfood. Skagenfood har ingen adgang til disse oplysninger. Betalingsmodulet på Skagenfood benytter SSL kryptering.

Hvis du ikke længere ønsker dit betalingskort registeret, skal du opsige dit abonnement. Dette gøres ved at sende en mail til kundeservice@skagenfood.dk. 

Betaling ved enkelt køb

Ønsker du kun at bestille et enkelt køb kan du betale dine varer med kreditkort eller via MobilePay.

Vi modtager Dankort, VisaDankort, Mastercard, Maestro, Visa, VisaElectron, Forbrugsforeningen og JCB. 

Skagenfood trækker først pengene, når varerne er afsendt. Og der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Dine betalingskortdata bliver opbevaret sikkert hos DIBS gennem NETS og kan ikke anvendes til andet end gennemførelse af betalingstransaktioner hos Skagenfood. Skagenfood har ingen adgang til disse oplysninger. Betalingsmodulet på Skagenfood benytter SSL kryptering.

 

Manglende betaling

Hvis du betaler via Betalingsservice:

Hvis vi ikke har modtaget din betaling pr. forfaldsdatoen, sender vi en betalingspåmindelse via mail 5-10 dage efter forfald, hvor vi beder dig betale straks.

Hvis vi ikke har modtaget din betaling 10 dage efter betalingspåmindelsen, sender vi rykker 2 via mail med et gebyr på kr. 100.

Hvis vi ikke har modtaget din betaling 10 dage efter rykker 2, sender vi rykker 3 via mail. Du får samtidig besked om, at hvis du ikke betaler inden 10 dage, vil din konto blive opgjort og et evt. skyldigt beløb bliver sendt til opkrævning via vores inkassobureau.

Hvis du betaler via kreditkort:

Vores system undersøger, allerede 2 dage inden du skal have din levering, om det aktuelle beløb vil kunne trækkes på det kreditkort, du har registreret hos os. Kan det ikke det, vil du modtage en mail fra os herom.

I begge tilfælde:

Hvis vi ikke modtager din betaling forbeholder vi os retten til at stoppe dine fremtidige leveringer, indtil vi har modtaget din betaling.