Nulstil dit kodeord



×

Betaling

Betaling ved abonnement

Løbende betaling - tilføj kreditkort 

Vælger du at tilføje dine kreditkortoplysninger bliver der automatisk opkrævet for hver uges leverancer. Dine betalingsoplysninger vil blive opbevaret sikkert og fortroligt hos Dibs, og du behøver kun at taste dine kortdata én gang.

Vi modtager Dankort, VisaDankort, Mastercard, Maestro, Visa, VisaElectron og JCB. 

Du kan altid følge med i dine betalinger på Min Side under Din historik og fakturaoversigt. Skagenfood trækker først pengene, når varerne er afsendt. Og der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Dine betalingskortdata bliver opbevaret sikkert hos DIBS gennem NETS og kan ikke anvendes til andet end gennemførelse af betalingstransaktioner hos Skagenfood. Skagenfood har ingen adgang til disse oplysninger. Betalingsmodulet på Skagenfood benytter SSL kryptering.

Hvis du ikke længere ønsker dit betalingskort registeret, skal du opsige dit abonnement. Dette gøres ved at sende en mail til kundeservice@skagenfood.dk. 

Ved køb over 1200 kr. opkræves beløbet forud.

Månedsbetaling via BS/NETS – med depositum

Vælger du BetalingsService betaler du månedligt – hver den 1. Du kan se månedens køb på BS’ betalingsoversigt. Vælger du denne betalingsform med længere kredittid, opkræves et depositum svarende til 2 leveringer, dog max 500 kr. Depositumfaktura og tilmelding til BS fremsendes til din mail ved oprettelse. Depositummet tilbagebetales/modregnes i de sidste leveringer ved opsigelse af abonnement. Depositum betales med kreditkort eller MobilePay ved oprettelse.

Via Betalingsservice sker opkrævning for leveringer bagud (efter leveringen er sket). Opkrævningsperioden går fra den 16. til den 15. i måneden. Det vil sige, at du eksempelvis den 1. november skal betale for de pakker, du har fået leveret i perioden fra den 16. september til den 15. oktober.

Der vil på opkrævningen altid være angivet dato på de leveringer, der opkræves for. 

Skagenfood opkræver et BS gebyr på 6,90 kr. Gebyret dækker kun de reelle omkostninger, som Skagenfood betaler til Nets (BS) og er ikke pålagt andre administrative udgifter.

Du kan tilmelde dig til Betalingsservice ved at klikke her

Manglende betaling

Hvis vi ikke har modtaget din betaling senest 10 dage efter forfald, sender vi en betalingspåmindelse (via mail eller brev), hvor vi beder dig betale straks.

Hvis vi ikke har modtaget din betaling 20 dage efter forfald, sender vi rykker 2 (via mails eller brev) med et gebyr på kr. 100. Samtidig stopper vi dine leveringer, indtil vi har modtaget din betaling.

Hvis vi ikke har modtaget din betaling 30 dage efter forfald, sender vi rykker 3 (brev) med et gebyr på kr. 100. Du får samtidig besked om, at hvis du ikke betaler inden 10 dage, vil din konto blive opgjort og et evt. skyldigt beløb bliver sendt til opkrævning via vores inkassobureau.

Betaling ved enkelt køb

Ønsker du kun at bestille et enkelt køb kan du betale dine varer med kreditkort eller via MobilePay.

Vi modtager Dankort, VisaDankort, Mastercard, Maestro, Visa, VisaElectron og JCB. 

Skagenfood trækker først pengene, når varerne er afsendt. Og der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Dine betalingskortdata bliver opbevaret sikkert hos DIBS gennem NETS og kan ikke anvendes til andet end gennemførelse af betalingstransaktioner hos Skagenfood. Skagenfood har ingen adgang til disse oplysninger. Betalingsmodulet på Skagenfood benytter SSL kryptering.

 

Udskriv siden