Nulstil dit kodeord



×

Levering

Post Danmark varetager distributionen af Skagenfoods pakker. Post Danmark har etableret en ny og særlig distribution af fødevarer, hvilket sikrer en ekstra skånsom behandling af pakkerne fra Skagenfood.

Postbud

Post Danmark leverer fødevarer i hele landet, undtagen ikke brofaste øer. 

Det er ikke nødvendigt, at du er hjemme, når Posten leverer, da Posten stiller pakken foran hoveddøren, hvis ikke andet er angivet.

Fisken kan sagtens holde sig til du kommer hjem. Når pakken leveres hos dig, kan den således holde en temperatur på mellem 0° og 2° til minimum kl. 17 på leveringsdagen. 

Levering af pakker sker i tidsrummet kl. 8-17. 

I alle postnumre kan vi levere 2-4 af ugens dage. Tjek evt. leveringsdagene i dit postnummer i boxen til højre.

Deadline for ændringer

Ændringer og herunder ferieafmeldinger af din levering skal gøres inden deadline, afhængig af hvilken leveringsdag du normalt får leveret. Og via App og hjemmeside er der en senere deadline end via mail og telefon

Via App el. hjemmeside:

  • Ved levering mandag er deadline fredag kl. 7
  • Ved levering tirsdag er deadline søndag kl. 7
  • Ved levering onsdag er deadline mandag kl. 7
  • Ved levering torsdag er deadline tirsdag kl. 10
  • Ved levering fredag er deadline onsdag kl. 10

Via mail el. telefon (9-16 på hverdage):

  • Ved levering mandag er deadline torsdag kl. 16
  • Ved levering tirsdag er deadline fredag kl. 16
  • Ved levering onsdag er deadline mandag kl. 7
  • Ved levering torsdag er deadline tirsdag kl. 10
  • Ved levering fredag er deadline onsdag kl. 10

Leveringsgebyr

Levering er inkluderet i abonnementsprisen, mens der er et leveringstillæg på 40 kr. for enkeltkøb.

Der pålægges ligeledes 40 kr. i leveringstillæg, hvis en leverance til en abonnent kun består af et enkeltkøb. Ved levering af et enkeltkøb sammen med en abonnementspakke pålægges ikke leveringstillæg.

Modtagelse

Når du bestiller dit abonnement eller køber en enkelt levering, kan du angive, hvis du har særlige ønsker til, hvor pakken skal sættes (terrasse, carport el. lign.).

Hvis der ikke er angivet et sted, sættes pakken ved din hoveddør. Chaufføren tager ikke leveringer med tilbage, og Skagenfood påtager sig ikke ansvar for eventuelt tyveri eller hærværk.

Aflåst opgang

Post Danmark leverer i tidsrummet kl. 8-17, hvor budene vil forsøge at komme ind i opgangen og stille din pakke. I de fleste tilfælde lykkedes dette fint. Men det er meget afhængig af forholdene ved den enkelte opgang.

Hvis du vurderer, at budet ikke har mulighed for at komme ind i opgangen i dagtimerne, har du mulighed for at:

  • Tilføje en nabo i feltet med bemærkninger, som budet kan ringe på hos.
  • Flytte din leveringsadresse til ny adresse – evt. firmaadresse.

Timelevering

  • Hvis du bor indenfor postnummer 0-2500, har du desuden mulighed for at vælge levering indenfor ét af disse 3 timeintervaller: Kl. 14-17, kl. 16-18 eller kl. 18-20. Hvis du ønsker levering indenfor et timeinterval er det vigtigt, at du eller en anden i husstanden er hjemme på det angivne tidspunkt, til at lukke budet ind i opgangen.

Nøgleservice

  • Og hvis du bor indenfor postnummer 0-2500 eller postnummer 8000-8270, har du mulighed for at vælge nøglelevering, hvor Post Danmark modtager en kopi af din opgangsnøgle og låser sig ind i din opgang ved levering.

Giv venligst besked til kundeservice@skagenfood.dk, hvis du ønsker at tilrette din levering med én af ovennævnte valgmuligheder.

Returtagning af emballage

Vi kan nu, under visse betingelser, tilbyde returtagning af papkasser og flamingokasser. Læs mere her.

Udskriv siden