Levering

SubLog varetager distributionen af Skagenfoods pakker. 

SubLog arbejder om natten og i de tidlige morgentimer, således at hovedparten af alle pakker leveres inden kl. 7 om morgenen. 

Skagenfood stiller krav om, at SubLog sikrer, at de medarbejdere, som udfører arbejde, herunder ved anvendelse af underleverandører, udfører arbejdet i overensstemmelse med gældende overenskomster og lovgivning.

Varebil

Vi leverer i hele landet, undtagen ikke brofaste øer. Det er ikke nødvendigt, at du er hjemme, når vi leverer, da pakken stilles foran hoveddøren, hvis ikke andet er angivet.

Fisk og øvrige kølevarer kan sagtens holde sig til du kommer hjem. Når pakken leveres hos dig, kan den således holde en temperatur på mellem 0° og 2° til minimum kl. 17 på leveringsdagen. 

Levering af pakker sker i løbet af natten inden kl. 7. 

I alle postnumre kan vi levere 4-5 af ugens dage. Leveringsdagen afhænger af varen, som du skal have leveret.

Deadlines for ændringer

Klik her og log ind på Min Side

Alle ændringer - ferieafmeldinger, ændring af pakketyper eller tilvalg af nye, og evt. opsigelse skal være foretaget inden deadline for den pågældende leveringsdag.

Via App el. hjemmeside (Min side):

  • Ved levering søndag er deadline onsdag kl. 5
  • Ved levering mandag er deadline onsdag kl. 5
  • Ved levering tirsdag er deadline fredag kl. 5
  • Ved levering onsdag er deadline mandag kl. 5
  • Ved levering fredag er deadline onsdag kl. 5

Via mail el. telefon (9-16 på hverdage):

  • Ved levering søndag er deadline tirsdag kl. 16
  • Ved levering mandag er deadline tirsdag kl. 16
  • Ved levering tirsdag er deadline torsdag kl. 16
  • Ved levering onsdag er deadline fredag kl. 16
  • Ved levering fredag er deadline tirsdag kl. 16
Fiskepakke ved fordør, venstre 2

Dit abonnement kan opsiges via hjemmesiden på Min side/Leveringer.
Du er også velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 7020 0630 eller via mail: kundeservice@skagenfood.dk. 

Leveringsgebyr

Levering er inkluderet i abonnementsprisen, mens der opkræves et leveringstillæg på 59 kr. for enkeltkøb. Der pålægges ligeledes 59 kr. i leveringstillæg, hvis en leverance til en abonnent kun består af et enkeltkøb.

Der opkræves 19 kr. i leveringstillæg ved levering af varer sammen med levering af en abonnementsvare. Hvis du er OHØJ!-kunde er levering af varer sammen med en abonnementsvare gratis. Læs mere om hvad det vil sige at være OHØJ!-kunde her.

Det vil sige at hvis f.eks. abonnenten får leveret sin abonnementsvare om mandagen og abonnenten bestiller en anden vare til levering på en dag hvor der ikke leveres en abonnementsvare, vil der blive opkrævet et leveringstillæg på 59 kr.

Hvis abonnenten derimod vælger at få leveret den anden vare, samme dag som denne modtager sin abonnementsvare, vil der ikke blive opkrævet et leveringstillæg. 

Du kan altid se og beregne leveringsgebyret ved at lægge produktet i kurven og vælge leveringsdag, hvorved leveringsgebyret for de mulige leveringsdage vil fremgå.

Modtagelse

Når du bestiller dit abonnement eller køber en enkelt levering, kan du angive, hvor pakken skal sættes.

Hvis der ikke er angivet et sted, sættes pakken ved din hoveddør. Chaufføren tager ikke leveringer med tilbage, og Skagenfood påtager sig ikke ansvar for eventuelt tyveri eller hærværk.

Aflåst opgang

Der leveres om aftenen og i de tidlige morgentimer, så hovedparten af alle pakker leveres inden kl. 7 om morgenen.

Du har 4 muligheder for levering, hvis du bor i aflåst opgang.

Kode til opgangen

Er din opgang låst med kode, kan denne indtastes under bestillingsprocessen, og du er straks klar til levering.

Indlevering af nøgle/chip til SubLog

Er din opgang låst med chip eller nøgle, skal denne indleveres til SubLog.

Nøglen skal sendes til SubLog - Jydekrogen 7, 1. sal, 2625 Vallensbæk.
Vedlæg en seddel med dit kundenummer. Så kontakter vi dig, når vi er klar til at levere til dig.

I tilfælde af en mistet nøgle erstatter Skagenfood denne med 100 kr.
Vi erstatter ikke omkodning og udskiftning af nøglesystemer.

BEKEY

Hvis din ejendom anvender BEKEY, skal du blot kontakte os. Så kan vi straks åbne op for leveringerne til dig.

Økoskabet

Har du ikke mulighed for at indlevere en nøgle til din opgang, kan Økoskabet være en mulighed for dig.
Økoskab er en pakkeboks til mad, og du kan hente din mad præcist, når det passer dig, og hvor det passer dig.
Denne mulighed er kun tilgængelig for kunder i postnumrene 1799-2800.
Se listen over skabe her

Ønsker du levering til et Økoskab, skal du kontakte os, så sørger vi for at gøre alt klart for dig.

Leveringsinstruks

Fordi vores chauffører arbejder om natten og i de tidlige morgentimer, kan der være behov for at give en leveringsinstruks til chaufføren der leverer din epakker.

Du kan selv tilføje den ønskede valgmulighed på www.skagenfood.dk ved at gøre følgende:

1. Log ind med kundenummer (tlf.nr.) og kodeord på Min Side

2. Klik på "dine kundeoplysninger"

3. Klik på "rediger" under den adresse du får leveret til (kan sagtens være lig fakturaadressen)

4. Vælg ønskede mulighed ved "kommentar til chauffør"

5. Klik på "gem"

Returtagning af emballage

Skagenfood tilbyder returtagning af flamingokasser. Læs mere her.