0

Slank med fisk

Du har valgt 2 pers. / 3 dage om ugen

Antal personer
4

Man kan ikke få for meget fisk. Pakken indeholder 6 forskellige slags fisk, så du er nødt til at fryse nogle af fiskene til senere brug.

Vælg pers. / dage om ugen Rediger
Bekræft
Fra 37 kr. pr. kuvert
Fra 588 kr.
Inkl. fragt
Slank med fisk, FiskeKasser

Man kan ikke få for meget fisk. Pakken indeholder 6 forskellige slags fisk, så du er nødt til at fryse nogle af fiskene til senere brug.

De 5 slags fisk er ferske fileter og herudover indeholder pakken altid 2 stykker af den populære varmrøgede laks fra røgeriet i Skagen.

Se pakkens indhold nedenfor ↓

Slank med fisk indeholder 3 gange fersk fisk á 700 g, 2 gange fersk fisk á 350 g og 2 stk. varmrøget laks.

Du har helt sikkert også hørt det før: "Spis mere fisk". Og det går da også fremad med at få fisk på menuen i Danmark, men der skal generelt spises meget mere fisk, hvis vi skal følge De officielle Kostråd.

I De officielle Kostråd står der bl.a.: "Fisk og især fed fisk indeholder blandt andet fiskeolier, selen, jod og D-vitamin, som kroppen har brug for, og som er svære at få nok af fra andre fødevarer. Når du spiser fisk flere gange om ugen, så har du mindre risiko for at få hjerte-kar-sygdomme sammenlignet med personer, der sjældent spiser fisk. Spis fisk mindst to gange om ugen som hovedret og flere gange om ugen som pålæg. I alt skal du gerne have 350 gram fisk om ugen. Heraf ca. 200 gram fed fisk som fx laks, ørred, makrel og sild." iflg. De officielle Kostråd.

Uge 28

ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

Kulmulefilet uden skind (Merluccius merluccius)

Kulmulefilet uden skind (Merluccius merluccius)

Torskefilet uden skind (Gadus Morhua) - har været frosset - bør ikke genfryses.

Kendetegn: Høj hvid filet uden skind

Makrelfilet med skind (Scomber scombrus)

Kendetegn: Flad aflang filet med skind

Rødspættefilet uden skind (Pleuronectes platessa)

Kendetegn: Flad hvid/blå filet uden skind

Rejer i lage (Pandalus borealis)

Kendetegn: Høj orange røget filet med skind

Næringsinfo

Uge 29

Rødspættefilet uden skind (Pleuronectes platessa)

Rødspættefilet uden skind (Pleuronectes platessa)

Skærisingfilet uden skind (Glyptocephalus cynoglossus) og ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

Skærisingfilet uden skind (Glyptocephalus cynoglossus) og ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

Torskefilet uden skind (Gadus Morhua)

Kendetegn: Høj hvid/gul filet uden skind

Kulmulefilet med skind (Merluccius merluccius)

Kendetegn: Høj hvid filet med skind

ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

Kendetegn: Høj orange filet med skind

Varmrøget laks (Salmo salar - Salmonidae)

Kendetegn: Høj orange røget filet med skind

Næringsinfo
Kassen indeholder

Slank med fisk indeholder 3 gange fersk fisk á 700 g, 2 gange fersk fisk á 350 g og 2 stk. varmrøget laks.

Spis mere fisk

Du har helt sikkert også hørt det før: "Spis mere fisk". Og det går da også fremad med at få fisk på menuen i Danmark, men der skal generelt spises meget mere fisk, hvis vi skal følge De officielle Kostråd.

I De officielle Kostråd står der bl.a.: "Fisk og især fed fisk indeholder blandt andet fiskeolier, selen, jod og D-vitamin, som kroppen har brug for, og som er svære at få nok af fra andre fødevarer. Når du spiser fisk flere gange om ugen, så har du mindre risiko for at få hjerte-kar-sygdomme sammenlignet med personer, der sjældent spiser fisk. Spis fisk mindst to gange om ugen som hovedret og flere gange om ugen som pålæg. I alt skal du gerne have 350 gram fisk om ugen. Heraf ca. 200 gram fed fisk som fx laks, ørred, makrel og sild." iflg. De officielle Kostråd.

Ugens indhold

Uge 28

ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

Kulmulefilet uden skind (Merluccius merluccius)

Kulmulefilet uden skind (Merluccius merluccius)

Torskefilet uden skind (Gadus Morhua) - har været frosset - bør ikke genfryses.

Kendetegn: Høj hvid filet uden skind

Makrelfilet med skind (Scomber scombrus)

Kendetegn: Flad aflang filet med skind

Rødspættefilet uden skind (Pleuronectes platessa)

Kendetegn: Flad hvid/blå filet uden skind

Rejer i lage (Pandalus borealis)

Kendetegn: Høj orange røget filet med skind

Næringsinfo

Uge 29

Rødspættefilet uden skind (Pleuronectes platessa)

Rødspættefilet uden skind (Pleuronectes platessa)

Skærisingfilet uden skind (Glyptocephalus cynoglossus) og ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

Skærisingfilet uden skind (Glyptocephalus cynoglossus) og ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

Torskefilet uden skind (Gadus Morhua)

Kendetegn: Høj hvid/gul filet uden skind

Kulmulefilet med skind (Merluccius merluccius)

Kendetegn: Høj hvid filet med skind

ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

Kendetegn: Høj orange filet med skind

Varmrøget laks (Salmo salar - Salmonidae)

Kendetegn: Høj orange røget filet med skind

Næringsinfo