0

Slank med fisk

Du har valgt 2 pers. / 3 dage om ugen

Antal personer
4

Man kan ikke få for meget fisk. Pakken indeholder 6 forskellige slags fisk, så du er nødt til at fryse nogle af fiskene til senere brug.

Vælg pers. / dage om ugen Rediger
Bekræft
Fra 37 kr. pr. kuvert
Fra 588 kr.
Inkl. fragt
Slank med fisk, FiskeKasser

Man kan ikke få for meget fisk. Pakken indeholder 6 forskellige slags fisk, så du er nødt til at fryse nogle af fiskene til senere brug.

De 5 slags fisk er ferske fileter og herudover indeholder pakken altid 2 stykker af den populære varmrøgede laks fra røgeriet i Skagen.

Se pakkens indhold nedenfor ↓

Slank med fisk indeholder 3 gange fersk fisk á 700 g, 2 gange fersk fisk á 350 g og 2 stk. varmrøget laks.

Du har helt sikkert også hørt det før: "Spis mere fisk". Og det går da også fremad med at få fisk på menuen i Danmark, men der skal generelt spises meget mere fisk, hvis vi skal følge De officielle Kostråd.

I De officielle Kostråd står der bl.a.: "Fisk og især fed fisk indeholder blandt andet fiskeolier, selen, jod og D-vitamin, som kroppen har brug for, og som er svære at få nok af fra andre fødevarer. Når du spiser fisk flere gange om ugen, så har du mindre risiko for at få hjerte-kar-sygdomme sammenlignet med personer, der sjældent spiser fisk. Spis fisk mindst to gange om ugen som hovedret og flere gange om ugen som pålæg. I alt skal du gerne have 350 gram fisk om ugen. Heraf ca. 200 gram fed fisk som fx laks, ørred, makrel og sild." iflg. De officielle Kostråd.

Uge 14

Mørksejfilet uden skind (Pollachius virens)

Mørksejfilet uden skind (Pollachius virens)

Langefilet uden skind (Molva molva)

Langefilet uden skind (Molva molva)

Torskefilet med skind (Gadus Morhua)

Kendetegn: Høj hvid filet med skind

ASC laksefilet med skind ASC-C-00626 (Salmo salar - Salmonidae)

Kendetegn: Høj orange filet med skind

Skærisingfilet uden skind (Glyptocephalus cynoglossus)

Kendetegn: Flad hvid aflang filet uden skind

Varmrøget laks (Salmo salar - Salmonidae)

Kendetegn: Høj orange røget filet med skind

Uge 15

0

0

Kendetegn:

Kendetegn:

Kendetegn:

Varmrøget laks (Salmo salar - Salmonidae)

Kendetegn: Høj orange røget filet med skind

Kassen indeholder

Slank med fisk indeholder 3 gange fersk fisk á 700 g, 2 gange fersk fisk á 350 g og 2 stk. varmrøget laks.

Spis mere fisk

Du har helt sikkert også hørt det før: "Spis mere fisk". Og det går da også fremad med at få fisk på menuen i Danmark, men der skal generelt spises meget mere fisk, hvis vi skal følge De officielle Kostråd.

I De officielle Kostråd står der bl.a.: "Fisk og især fed fisk indeholder blandt andet fiskeolier, selen, jod og D-vitamin, som kroppen har brug for, og som er svære at få nok af fra andre fødevarer. Når du spiser fisk flere gange om ugen, så har du mindre risiko for at få hjerte-kar-sygdomme sammenlignet med personer, der sjældent spiser fisk. Spis fisk mindst to gange om ugen som hovedret og flere gange om ugen som pålæg. I alt skal du gerne have 350 gram fisk om ugen. Heraf ca. 200 gram fed fisk som fx laks, ørred, makrel og sild." iflg. De officielle Kostråd.

Ugens indhold